Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΚΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΟΥ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ



ΑΘΗΝΑ 30-11-2015.

Η εκκαθάριση είναι μια οικονομική διαδικασία που σχετίζεται είτε με την αποπληρωμή τακτικών χρηματικών υποχρεώσεων είτε με την εξυγίανση ενός οργανισμού που βουλιάζει μέσα στα χρέη. Η εξυγίανση επιπλέον μπορεί να εφαρμοστεί μέσα στα πλαίσια ενός κράτους που έχει παραδοθεί μέσα στον αλλότριο υλισμό που σκοτώνει μεθοδευμένα τον πατριωτισμό. Διότι μια επιχείρηση μπορεί να χρεοκοπήσει, όχι όμως το κράτος, όχι η ανθρώπινη αξιοπρέπεια, όχι η εθνική ελευθερία.

Το ανεξάρτητο κράτος βασίζεται πάντοτε στην αυτάρκεια αγαθών που παράγει πρωτίστως το ίδιο. Το ανεξάρτητο κράτος καταναλώνει το λιγότερο όσα αγαθά παράγει. Διατηρεί την οικονομική διεργασία σε απόλυτη συνάφεια με την παραγωγή και την απορρόφηση τού εγχώριου εργατικού δυναμικού. Αν χρειαστεί να δανειστεί, φροντίζει να είναι το χρέος υγιές, δηλαδή να ικανοποιηθεί σε σύντομο χρόνο από εγχώρια χρήματα. Αυτά λέγει η λογική ενάντια στην οικονομική σκλαβιά που είναι κανονική υποδούλωση. 

Επιπλέον όταν μια επιχείρηση πέσει σε οικονομική ένδεια, φροντίζει να κόψει τις σπατάλες, να αξιοποιήσει περιουσιακά της στοιχεία προς εξοικονόμηση πόρων, να βελτιώσει τις υπηρεσίες της. Αν δεν μπορεί να αναστρέψει την κατάσταση κλείνει και το κράτος φροντίζει να λάβουν τα οφειλόμενα οι εργαζόμενοι. Το κράτος φροντίζει να μειώσει την ανεργία με την ενθάρρυνση επενδύσεων και το άνοιγμα νέων και παραγωγικών εργασιακών χώρων. Η περιστολή των παρασιτικών φαινομένων όμως στους δημοκρατικούς χρόνους δεν ισχύει, με τις τράπεζες και με τούς λοιπούς επιχειρηματικούς και επικοινωνιακούς βαστάζους τού ψευτορωμέϊκου να ασκούν την πραγματική εξουσία.

Το κράτος δεν είναι μήτε επιχειρηματίας μήτε εξάρτημα τού διεθνισμού και τής αναρχίας. Είναι το διοικητήριο και ο υπηρέτης ταυτόχρονα τού Έθνους. Δεν μπορείς να διοικείς αν δεν θέσεις πρωτίστως τον εαυτό σου στην αξιολόγηση τού λαού. Να προέρχεσαι από τα σπλάχνα του. Να έχεις καταθέσει ιδρώτα και αίμα, βγάζοντας τίμιο ψωμί και δημιουργώντας πολιτισμό και υποδομές με τα χέρια σου. Τότε, έχοντας συσπειρώσει δίπλα σου ολάκερο τον Ελληνισμό, μπορείς να ξεφορτωθείς οτιδήποτε φράζει τον δρόμο τού Έθνους και να εφαρμόσεις στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης και ισχύος απερίσπαστος.

Η Ελλάς είναι πλούσια και ευλογημένη χώρα. Έχει προσοδοφόρο και εύφορο περιβαλλοντικό παράγοντα. Έχει στρατηγική γεωπολιτική θέση που βλέπει και ελέγχει γεωγραφικά και οικονομικά τα περάσματα τής οικουμένης. Έχει φιλότιμους Έλληνες που εργάζονται, κοπιάζουν μα και ξεχνούν εύκολα. Ξεχνούν εύκολα τα περασμένα και τα πάθη εάν αφεθούν στις πλάνες των καιροσκόπων. Έχει ακόμη πολλούς άτιμους και καιροσκόπους που βάζουν το στομάχι τους και την χλιδή πάνω από την πατρίδα και τον λαό. Αυτοί οι στομαχόφρονες είναι οι πρώτοι που πρέπει να εκκαθαρισθούν μέχρις εσχάτων.

Ήρθαν από την Εσπερία και από την Δύση και από τις λεγόμενες μεγάλες δυνάμεις συνολικά τοκογλύφοι και ελεγκτές για να επιπλήξουν εμάς τούς Έλληνες. Να επιπλήξουν τα χθεσινά αγριογούρουνα εκείνους που τούς έμαθαν να περπατούν όρθιοι. Η δε μεγαλοσύνη τους δεν μετριέται μήτε με το ήθος μήτε με το αίμα, μα με το εξαγορασμένο με πτώματα στρέμμα, τα δε χρέη τους είναι απείρως μεγαλύτερα από τα δικά μας, καθώς λέγουν οικονομετρικές μελέτες. Και οι άλλοι, οι Εφιάλτες των κολλεγίων και των στοών που μεταχειρίζονται κακώς την ελληνική λαλιά που δεν είναι δική τους, ψευτορωμιοί τελειωμένοι, αυτοί θα δικαστούν ως προδότες και τα κλεμμένα θα επιστραφούν στον ελληνικό λαό.

Ζητούν λένε εκκαθαρίσεις ναυπηγείων, βιομηχανιών, χωραφιών και σπιτιών ελληνικών οι πλιατσικολόγοι από τούς κλέφτες που οι ίδιοι χρηματοδότησαν με υπέρογκα ποσά, γνωρίζοντας πως δεν γίνεται να εξοφληθούν. Σαν να λέμε τηρώ έναν που τού έχω περιορίσει την εργασία, τον έχω αφήσει χωρίς εναλλακτική λύση, τον αφήνω να ζήσει με 100 παράδες και τον φορολογώ με 10000!!! Και από πάνω τού ζητώ ενοίκιο τιμωρητικό, γιατί έχει σπίτι. Και για επισφράγισμα τούς φόρους του δεν τούς αποταμιεύω ανταποδοτικά για το Έθνος, για τον ίδιο τον γηγενή πολίτη δηλαδή, αλλά τούς δίνω σ’ αυτούς που τού παίρνουν σπίτι και πατρίδα, ξένους γυρολόγους, τραπεζίτες και λαθρεποίκους που τού ζητάω να τούς υπηρετήσει!!!

Μα αυτό δεν είναι κράτος, δεν είναι κραταιά ύπαρξη. Είναι ληστοσυμμορία και η κοινωνία υπόδουλη. Τύραννος ο νεοταξισμός, κατοχικές αρχές και δωσίλογοι το κράτος. Παράνομοι οι νόμοι τους και μια αισχρή υλιστική ξενοκρατία το πολίτευμά τους. Αλλά στην Μεγάλη Πατρίδα Μας Ελλάδα υπάρχει μακρά παράδοση τυραννοκτονίας και η ξενοκρατία είναι καθαρή πολεμική πράξη που απαντιέται με επανάσταση εθνική και απελευθερωτική. Το σάπιο αποκόπτεται για να σταματηθεί η μόλυνση και να ζήσει το υγιές. Και το υγιές είναι μονάχα η Ελλάς των Ελλήνων στο αίμα, στην πίστη και την ψυχή. Εκτός τού πλαισίου αυτού, ουδεμία ανοχή.

Έλληνες στην Κεφαλή, Έλληνες και στο Σώμα. Κυβερνήτης και Σύμμαχος ο Ενιαίος Ελληνισμός. Ένας εθνικός και οικονομικός προϋπολογισμός που εγγράφει ως κέρδη του τις συνειδητοποιημένες ελληνικές ψυχές και ως επενδύσεις του το κάρπισμα τής γης. Εκεί που ανθούσε η ληστοσυμμορία να σηκωθεί μια τεράστια ελληνική αμφικτιονία που θεωρεί χρέος της τον πολλαπλασιασμό τής Πατρίδος.

Νόμος υπέρτατος ο Νόμος τής Φυλής. Σύνταγμα τού Εθνικού Κράτους η Ελληνική Ιδέα. Το δε Κράτος να γίνει Εργατικό και Φυλετικό, να θεωρήσει την Εργασία ως την απελευθέρωση των δημιουργικών δυνάμεων τού Έθνους, την δε Φυλή ένα πειθαρχούν στράτευμα που εργάζεται και μάχεται για την εθνική κυριαρχία. Κοινωνική Δικαιοσύνη, Εθνική Εργασία, Πολεμική Αρετή. Ιδού η Ελληνική Ιδέα.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

ΕΥΓΟΝΙΑ



ΑΘΗΝΑ 26-11-2015.

Στην αντιφατική και εσχατολογική εποχή που ζούμε, στην εποχή που κάποιοι αντίθεοι αποφάσισαν να αντιποιηθούν την Θεϊκή Υπόσταση, έχει προκληθεί μια σκόπιμη σύγχυση σχετικά με το ανθρώπινο πρόσωπο και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Διατυπώνεται ευθέως μια στρεβλή θεωρία περί τής υπάρξεως ενός δήθεν τρίτου φύλου που χρήζει προστασίας. Επιβάλλεται μια λανθάνουσα επιστημονικότητα δίχως Θεό. Χρησιμοποιείται το φάρμακο για να μειωθεί ο πληθυσμός. Τα πάντα θυσία στον βωμό τού νεοταξισμού που δεν θέλει έναν κανονικό και φυσιολογικό άνθρωπο. 

Βρισκόμαστε μπροστά σε έναν ευρύ αναθεωρητισμό και σε μια θρασύτατη αμφισβήτηση τής κοσμογονίας, τής αρμονίας και τής ιστορικής αλήθειας από τούς τυράννους τής παγκοσμιοποίησης. Να ακυρωθεί η εξέλιξη τού ανθρωπίνου είδους από εκείνους που αφού μάς είπαν πως ο άνθρωπος προήλθε από τον πίθηκο(!), τώρα μάς λένε πως μπορεί να υπάρξει ομοφυλοφιλική «οικογένεια». Να επιβληθεί ο ενιαίος τύπος τού πολίτη μέσα από τις επιμειξίες που συμπιέζουν όλες τις φυλές σε μία, θέλοντας μ’ αυτόν τον τρόπο οι αντιρατσιστές, εχθροί τού ανθρώπου επί τής ουσίας, να μάς πουν πως θέλουν τάχα να προστατεύσουν τούς αδύνατους. Προφανώς διά τού αφανισμού, όπως ακριβώς λέμε πως η εγχείρηση μεν πέτυχε, ο ασθενής όμως απεβίωσε!

Οι γενετικές ανωμαλίες που προκαλούνται στις περιπτώσεις τής κυοφορήσεως ελαττωματικών υπάρξεων δεν ενδιαφέρουν τούς αντιρατσιστές. Να διαθέσουν οι πάντες τον εαυτό τους στο παζάρι τού κόσμου και την αγορά ανθρωπίνου κρέατος, κάνοντας την ελευθεριότητα ελευθερία. Να στρέψουν το βιολογικό όπλο τής αντιφυσικής συμπεριφοράς ενάντια στην φυλή και το έθνος τους. Από την άλλη πλευρά εάν αντικατασταθεί η οικογένεια με διαστροφικές παρέες που τις συνδέει ένα σύμφωνο συμβίωσης, τότε η στείρωση τού έθνους έχει επιτευχθεί δίχως να ζητηθεί καν η απομείωση τού λαού.   

Τολμούν κάποιοι να δαιμονοποιούν την αρχαία Σπάρτη για τον φυλετικό της χαρακτήρα και για την προσήλωση στην επίτευξη απολύτως καλών γεννήσεων, αυτό που καλείται και είναι επί τής ουσίας η ευγονία. Μιλούν για την υποτιθέμενη και ψευδεπίγραφη καταστροφή στον Καιάδα των κυημάτων των φερόντων γενετική ανωμαλία. Και τούτο όταν η έρευνα έχει αποφανθεί ότι στον Καιάδα ρίπτονταν αποκλειστικώς και μόνον οι κατάδικοι κακουργηματικών πράξεων σε βάρος τής ανθρώπινης ζωής. Εκτός κι αν θέλουν να μάς πουν οι μισόθεοι, μισέλληνες και μισάνθρωποι ότι ο χωλός βασιλεύς τής Σπάρτης Άγης αποτέλεσε την εξαίρεση τού «κανόνα»!

Η ευγονία είναι μια επιστημονική διαδικασία αποτελεσματικού γενετικού ελέγχου που αποσκοπεί στην αρτιμέλεια τού ανθρώπινου νου και σώματος ταυτόχρονα. Σκοπός της είναι ο ερχομός στον κόσμο πολιτών που να μπορούν να αφομοιωθούν στο κοινωνικό σύνολο και να εξυπηρετηθούν οι ίδιοι με τις δικές τους δυνάμεις ωφέλιμα και ανώδυνα. Να εκπαιδευτούν, να εργαστούν, να συντηρηθούν, να πολεμήσουν, να δημιουργήσουν οικογένεια. Να κάμουν ελεύθερη και παραγωγική κοινωνία, να περάσουν την αιμάτινη σκυτάλη τής φυλής στα δικά τους γεννήματα και τις επερχόμενες γενεές Ελλήνων.

Η ευγονία συνδέεται με την ύπαρξη τού Εθνικού Κράτους και την κοσμοθέαση τού Εθνικοκοινωνισμού. Συνδέεται επιπλέον με την επιστήμη τής ανθρωπολογίας και την διαιώνιση των ειδών. Να θέλεις δηλαδή να μείνεις Έλληνας, να ζεις ως Έλληνας, να είσαι αυτεξούσιος, να στύβεις την πέτρα και να υπερβαίνεις σαν χρειαστεί τις αντοχές σου. Να κρατάς καθαρό και αμόλυντο τον οίκο τής φυλής σου. Κι αυτό ακριβώς είναι ο Έλληνας, το κτιστό οικοδόμημα τής φυλής και όλοι μαζί ο εθνικός μας οίκος.

Η ευγονία συνδέεται οπωσδήποτε με τον σεβασμό τού ανθρωπίνου προσώπου που αποτελεί το θέλημα τού Θεού. Ο Άγιος Θεός μάς θέλει πιστά παιδιά Του στην φύση που Εκείνος μάς ενέταξε. Να επιτελούμε την αποστολή μας ως μονάδες μα και ως λογικά όντα μέσα στα πλαίσια τής Εντολής. Αυξάνεσθε και πληθύνατε και τον κόσμο κυριεύσατε. Ο άνδρας και η γυναίκα. Ο Έλλην και η Ελληνίδα. Ο Ορθόδοξος και η Ορθόδοξη. Και ο κάθε λαός στον τόπο του, με τα έθιμα του, υγιής και αρτιμελής να εφαρμόζει την αρμονία χρησιμοποιώντας το μυαλό του και την καρδιά του.

Νους υγιής εν σώματι υγιές σε ένα περιβάλλον καθάριο με την επιστήμη υπηρέτη τού ανθρώπου. Όταν η νομοτελειακή τάξη διασαλεύεται με την γενετική διαδικασία να καθεύδει, να δίδει πολλές σωματικές επιπλοκές και αποβολές, τότε κάτι δεν λειτουργεί σωστά. Κάτι κινείται σκοπίμως λάθος. Δεν είναι προφανώς λάθος τού γενετικού κώδικα. Κάτι άλλο συμβαίνει στην τροφή, στον αέρα, στο νερό. Καθήκον τής ευγονικής είναι να ερευνήσει τις συνθήκες ζωής και να παρέμβει προς την κατεύθυνση τής υπεργεννητικότητας των Ελλήνων. Κάποιοι δεν το θέλουν. Η Ελλάς το χρειάζεται. Το Εθνικοκοινωνικό Κίνημα θα το πράξει.

Κανείς δεν θέλει την απώλεια μιας ζωής. Κανείς ένθεος, κανείς πατριώτης, κανείς άνθρωπος με συναίσθημα αγάπης και ιερού χρέους δεν αποστρέφεται τον Θεό και την Φυλή του. Κανείς φυσιολογικός άνθρωπος δεν θέλει κανέναν συνάνθρωπο του να βασανίζεται. Και κανένας Έλληνας και καμία Ελληνίδα μήτε περισσεύουν μήτε είναι «ελαττωματικοί».

Η δύναμή μας είναι η ανθρωπιά μας και η ελληνοσύνη μας. Να απαλείψουμε τον πόνο. Να κρατήσουμε την Πατρίδα στα χέρια μας. Να ορθώσουμε ναούς και κάστρα πλέρια. Μια Ελλάδα γεμάτη Έλληνες στο Αίμα και το Πνεύμα.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΚΟ



ΑΘΗΝΑ 23-11-2015.

Το κράτος είναι η οργανωμένη και συγκροτημένη έκφραση τής Φυλής. Δεν αποτελεί κατ’ ανάγκη μια σταθερή και αμετάβλητη απεικόνιση τής όμαιμης λαϊκής κοινότητας. Διότι το κράτος υπάρχει χάριν τού έθνους και επεκτείνεται όπου βρίσκεται το έθνος. Μπορεί να επεκταθεί, αλλά ουδέποτε να συρρικνωθεί. Διότι αν συρρικνωθεί το κράτος, τότε το έθνος εγείρεται και συντρίβει προδότες και τυράννους.

Η προδοσία είναι η βρομερότερη πράξη που μπορεί να συμβεί σε βάρος τής Φυλής, τυραννία πολλάκις πιο οδυνηρή από την τυραννία τού ξένου εισβολέα. Διότι αποτελεί εξαπάτηση τού λαού από μια ηγεσία που υπηρετεί τον εχθρό και την πλουτοκρατία προκειμένου να βαστήξει τον μεν λαό υποταγμένο σε ξενοκρατία και ανηθικότητα, την δε καθεστηκυία τάξη ως προϊόν αισχρής συναλλαγής.

Προτιμώ να λέω στον λαό τον σκοπό τής υπάρξεώς μου, την ιδεολογική μου θέση και την στρατηγική που ακολουθώ με παρρησία, ασχέτως πολιτικού κόστους. Την ίδια ακριβώς συμπεριφορά αξιώνω από τον εχθρό και τον αντίπαλό μου. Το δε πολιτικό κόστος είναι ζήτημα επικίνδυνης κολακείας και υποσχεσιολογίας, είναι ζήτημα ρουσφετιού. Και το ρουσφέτι με την σειρά του χαρακτηρίζει το πολίτευμα τής δημοκρατίας – φαυλοκρατίας.

Η δημοκρατία είναι ένα πολίτευμα που ανέκαθεν προτιμάτο από τούς μωροφιλόδοξους πολιτικούς και τούς τυμβωρύχους κατακτητές ταυτόχρονα. Είναι εκείνο το πολίτευμα που δομικά και εξ ορισμού στηρίζει και προτάσσει την άκριτη και παράλογη ισότητα τής ψήφου. Εκφράζει άποψη, συναποφασίζει παράλληλα για τις τύχες τής Πατρίδος μαζί με τον πιστό, τον πατριώτη και τον ηθικό ο άπιστος, ο άπατρις και ο ανήθικος. Η δε πλειοψηφία δεν κατευθύνεται από την αξία τής προσωπικότητας, αλλά από την πρόσβαση στον άκοπο πλούτο και την στρεβλή προπαγάνδα. Βαλτώδης και βρώμικος στίβος στον οποίο επιβιώνει μονάχα ο άπιστος, ο άπατρις και ο ανήθικος.

Στην περίπτωση τής δημοκρατίας - φαυλοκρατίας λοιπόν δεν υπερισχύει ο δυνατός και ο άξιος στο πνεύμα και το σώμα, αλλά εκείνος που ελίσσεται, ψωνίζεται και παραδίδει γη και ύδωρ, εκείνος που χειρίζεται καλά το ψέμα και το παζάρεμα των ψυχών. Μα τότε η εξουσία δεν ανήκει στον λαό μήτε ασκείται υπέρ αυτού. Το δε κράτος είναι παρίας και φάντασμα τού εαυτού του, αφού δεν αποτελεί την κραταιά, την δυνατή οντότητα που επιβάλλει τα δίκαια και τα συμφέροντα τής Εθνικής Κοινότητας. Είναι ένα πλαδαρό μηδενικό.

Το άριστο πολίτευμα είναι το χρήσιμο πολίτευμα. Η δε χρησιμότητα τού πολιτεύματος κρίνεται από το εάν εκφράζει τον ελληνικό λαό και εάν υπηρετεί αποκλειστικώς το Ελληνικό Έθνος. Τότε και μόνον έχουμε εθνικά επωφελές και κοινωνικά δίκαιο Κράτος, όταν αυτό διοικείται από την Αριστοκρατία τού Ελληνικού Αίματος, από τούς Έλληνες που είναι αφοσιωμένοι ψυχήν τε και σώματι στα ιερά και τα όσια τής Φυλής. Εκφράζει άποψη, βούλεται και αποφασίζει αποκλειστικά ο πιστός, ο πατριώτης και ο ηθικός. Ο ένθεος, ο εργάτης, ο οικογενειοκράτης και ο πολεμιστής.

Δεν είμαι δημοκράτης - φαυλοκράτης διότι δεν μπορώ να εγκλωβίσω τις δυνατότητες τού Ελληνισμού μέσα στα όρια ενός ραγιάδικου και στενόκαρδου κράτους. Είμαι Εθνοκράτης διότι ενώνω όλες τις δυνάμεις τής Φυλής μου και εξαπλώνω τα όρια τού Έθνους μου με γνώμονα τον πολιτισμό, την αναζήτηση, την πολεμική αρετή, τούς χτύπους κάθε ελληνικής καρδιάς. Μέσα από τις πράξεις μου δεν εκφράζομαι μονάχα εγώ, μα και ολάκερη η ζώσα συνείδηση τού Ελληνισμού. Και η ζωντάνια τού Ελληνισμού είναι μια επαναστατική πράξη για καλύτερη και μεγαλύτερη Ελλάδα, είναι ο ορισμός τού Εθνικοκοινωνικού Κράτους.

Είμαι το λοιπόν Εθνικοκοινωνιστής διότι εκφράζω το Έθνος μου. Τούς πόθους του, τις παραδόσεις του, τις φιλοδοξίες του. Είμαι Εθνικοκοινωνιστής διότι δεν γυρεύω ξένες σωτηρίες, αλλά κατακτώ ελληνικές εξουσίες. Είμαι Εθνικοκοινωνιστής διότι αποδεικνύω καθημερινώς και ανιδιοτελώς τον ανθρωπισμό μου στον Έλληνα Άνθρωπο, κάνοντας κοινές τις χαρές και τις λύπες, διατηρώντας καθάρια και ακέραιη την εστία του από ξένα σώματα και χαλαστήδες. Είμαι Εθνικοκοινωνιστής διότι αξιοποιώ όλες τις δυνάμεις τής Φυλής ως κύτταρα τού ενιαίου οργανισμού που συνεισφέρουν στην πρόοδο και την υγεία του δίχως επίπλαστους διαχωρισμούς.

Είμαι επιπλέον Εθνικοκοινωνιστής διότι είμαι μέλος τής αδέσμευτης Εθνικής Κοινότητας που με ενέταξε  ο Θεός και η καλή μου μοίρα κι όχι εξάρτημα μιας αντιφυσικής παγκόσμιας κοινότητας. Είμαι Εθνικοκοινωνιστής διότι στον πυρήνα τού πολιτικού μου σχεδιασμού δεν είναι το στατικό κράτος, αλλά το διαχρονικό έθνος, η θεώρηση πως πάσα ελληνική ψυχή αποτελεί μια Ελλάδα, όπου κι αν βρίσκεται. Είμαι Εθνικοκοινωνιστής διότι αντιμετωπίζω την ζωή ως έναν διαρκή πόλεμο για να σηκωθούν τα Ελληνικά Λάβαρα σε κάθε Ελληνική Πατρίδα, έως ότου να μην υπάρχει ούτε ένας Έλληνας σκλάβος.

Όσοι τυχόν θελήσουν να προσάψουν ξένη προέλευση στον τρόπο ζωής και την πολιτική μου αντίληψη, στην εθνικοκοινωνική βιοθεωρία και κοσμοθεωρία μου, τούς λέγω πως ο Ίων Δραγούμης που προηγήθηκε όλων ημών βιολογικά, είχε μιλήσει για την αναγκαιότητα να σμίξουν ο εθνικισμός και ο σοσιαλισμός σε μια νέα ιδεολογία. Διότι δεν μπορείς να είσαι ελεύθερος άνθρωπος δίχως κοινές καταβολές και κοινωνική αλληλεγγύη, δίχως σεβασμό στο παρελθόν και νέα δημιουργία στο παρόν και το μέλλον. Και για να έχεις μέλλον, πρέπει να εξελίξεις την Φυλή σου.

Θέλω λοιπόν απαραιτήτως κράτος αληθινά δυνατό και ελληνικό. Θέλω οπωσδήποτε Κράτος Επαναστατικό και Εθνικοκοινωνικό. Και για όσους με λένε ολοκληρωτιστή, θέλω ένα Κράτος που να διοικεί, να διοικείται, να δομείται αποκλειστικά και ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ από ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ



ΑΘΗΝΑ 22-11-2015.

Δεν κατάφεραν να εκλέξουν οι νεοδημοκράτες τον νέο τσοπάνη στο μαντρί τους. Και μιλάνε για το πλήγμα της αξιοπιστίας τους. Το πολιτικό σύστημα της αστικής δημοκρατίας τελειώνει. Η θέση του είναι στον σκουπιδοτενεκέ της ελληνικής ιστορίας.  Το Ελληνικό Έθνος αναλαμβάνει δράση. Οι Έλληνες δεν είναι ένας πειθήνιος λαός που κινείται ως αγελαία μάζα. Οι Έλληνες είναι μια καθάρια κοινωνία μαχητών που δραστηριοποιείται για την ανακατάληψη της Πατρίδος, για την ευημερία και την ισχύ της Φυλής μας. Σε ότι αφορά τις οικουμενικές λύσεις, η μόνη οικουμενική διέξοδος που οδηγεί στα υψηλά πεπρωμένα μας με ασφάλεια είναι το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα, ο Ελληνικός Λαός και ο Ελληνικός Στρατός.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...