ΑΘΗΝΑ 2-2-2015.
Το πολίτευμα αποτελεί τον καταστατικό
χάρτη της πολιτείας και υπερβαίνει κατά πολύ σε σπουδαιότητα την οποιαδήποτε
συνταγματική αναθεώρηση που κατασκευάζουν ιδιοτελώς τα κόμματα τής αστικής
δημοκρατίας. Οι δομές και οι κανόνες λειτουργίας τής εθνικής ζωής, δημόσιας και
ιδιωτικής, δεν είναι ζήτημα τύπων και τυχοδιωκτισμών, αλλά μείζονα υπόθεση που
άπτεται τού ήθους, τής αξιοσύνης και τού πατριωτισμού των Ελλήνων. Είναι
υπόθεση σαφέστατα ποιοτική και όχι ποσοτική.
Στο Εθνικοκοινωνικό Κράτος ισχύει η Αρχή
των Αρίστων ενάντια στην δημοκρατική Αρχή των Μεσαζόντων. Είναι η άμεση έκφραση
τής γνώμης και τής αποφάσεως τού ελληνικού λαού που μετουσιώνεται αυτοστιγμεί
και ομοθυμαδόν με τούς Εκλεκτούς Ηγέτες τής Ελληνικής Φυλής. Εκλέκτορες και
Εκλεκτοί αποτελούν μια ενιαία Εκκλησία τού Δήμου, με τούς πρώτους να διορίζουν
και να διατάζουν τούς δεύτερους, οι δε τελευταίοι αποτελούν την φωνή τού
Έθνους. Έθνος αντί για κόμματα. Κοινωνικές αναγκαιότητες και εθνικές
προτεραιότητες, η Τιμή τού Αίματος δηλαδή, προσπερνάνε την συναλλαγή τού
χρήματος.
Είμαι σαφέστατα υπέρμαχος και εκφραστής
τής Εθνικής Αριστοκρατίας και την ίδια στιγμή πολέμιος τής αστικής δημοκρατίας.
Οι βασικοί λόγοι προς τούτο που λειτουργούν παράλληλα με την Εθνικιστική μου
Ιδεολογία είναι η λογική και η αποτελεσματικότητα ανάμεσα σε ένα κράτος που δεν
έχει λόγο ύπαρξης και σε ένα κράτος που χρειαζόμαστε και είναι ταιριαστό στην
φύση τού Έλληνα. Η λογική λέγει πως τις αποφάσεις για το δικό μου μέλλον τις
λαμβάνω εγώ με την δική μου πνευματική επάρκεια και την δική μου εργασία επάνω
στις Αξίες τής Ατίθασης Ελληνικής Ράτσας. Και η αποτελεσματικότητα
προσδιορίζεται από την συνοχή, την ομαλή εσωτερική λειτουργία και την ισχυρή
προσωπικότητα τής Ελλάδος.
Το αχρείαστο κράτος είναι αυτό που
λειτουργεί με αισχροκερδείς χρηματοδότες και βαρβάρους κηδεμόνες. Είναι το
κράτος στο οποίο η κοινή βούληση έχει παραδοθεί στους λάτρεις τής βολής και τής
ηδονής. Διοικείται από επαγγελματίες ψεύτες και ποτισμένους από το γενετικό
υλικό τής προδοσίας. Ο εξουσιαστικός μηχανισμός τής σαπίλας έχει μεγάλα έξοδα
που τα βαφτίζει δημόσιο χρέος και τα φορτώνει στο δημόσιο ταμείο, δηλαδή στον
ελληνικό λαό. Κι αυτός ο μηχανισμός ακολουθείται από βαστάζους που έχουν αντί
για προσωπικότητα ένα κομμάτι χαρτί, την λεγομένη ψήφο, ψάχνουν στέγη ξένη αντί
για σπίτι και κάστρο ελληνικό και μαθαίνουν για αλήθεια τα ψέματα που τούς
ταΐζουν χρηματάνθρωποι και κατακτητές.
Το κράτος που μαντρώνει τούς Έλληνες σαν
πρόβατα και σκλάβους στην παγκοσμιοποίηση που κουβαλούν ψευτορωμιοί χαφιέδες,
πρέπει να λείψει από την μέση, να ψοφήσει μια για πάντα. Οι πλειοψηφίες δεν
έχουν το αλάθητο. Πολύ ορθά επισημαίνεται πως κάθε λαός έχει τούς ηγέτες που τού
ταιριάζουν. Αυτό άλλωστε αποδείχτηκε περίτρανα από την μεθοδευμένη «ελληνική»
κρίση κατά την οποία γέμισε ο τόπος κοψοχέρηδες, ανθρώπους που βοήθησαν ή έστω
ανέχτηκαν τούς σατανάδες τής αστικής δημοκρατίας και τούς ψεύτικους παραδείσους
που αυτοί τάξανε. Και τούτο διότι άφησε ο Έλληνας στην άκρη τον μόχθο, το
μαχητικό πνεύμα και την όρεξη για την γέννηση τής Ανίκητης και Κοσμοπλάστρας
Ελληνικής Φυλής.
Θέλω να εργαστώ σκληρά για να αναδείξω
το μεγαλείο τής Φυλής μου και τις ομορφιές τής Πατρίδος μου. Να κάνω την Ελλάδα
ένα αυτάρκες εργοστάσιο παραγωγικότητας και ένα ατσάλινο στράτευμα που
οργανώνεται, δημιουργεί και υποτάσσει την οικουμένη στα μέτρα και τούς πόθους τής
ελληνικής ψυχής. Θέλω να ιδρώσω και να ματώσω προκειμένου να δώσω στο παιδί μου
ένα πολύ καλό όνομα, απεριόριστο πεδίο δράσεως και στο τέλος τής διαδρομής μου
να αφήσω την Ελλάδα στα χέρια τού λαού της, μεγάλη και λεύτερη. Αυτό το Κράτος,
αυτή δηλαδή η Ισχυρή Εθνική Προσωπικότητα είναι εκείνη η Ελλάδα που φτιάχνεται
από τους Αυτόβουλους Έλληνες υπό την καθοδήγηση των καλυτέρων στα έργα και το
ήθος Ελλήνων, υπό την καθοδήγηση των Αρίστων Ελλήνων.
Ουδείς διαμεσολαβητής μα και ουδείς
διερμηνέας των πόθων μας. Τα θέλω να διοικούνται από τα πρέπει τής Ράτσας μας,
τα δε πρέπει να αποτελούνται από την εφαρμογή των θέλω μας. Η Αυθεντική
Ελληνική Πολιτεία είναι μια πυραμίδα που ξεκινάει την οικοδομή της από τα
θεμέλια και τροφοδοτεί κοινωνικές διαστρωματώσεις και κρατικούς θεσμούς με
γνώμονα το Αίμα και την Τιμή. Το Εθνικοκοινωνικό Κράτος είναι ο θρίαμβος τής
Αυτοτελούς Φύσεως και το Πολίτευμα τής Αριστοκρατίας είναι η ευγενέστερη
έκφραση τής αμέσου αποφάσεως διά τής συνεργασίας των πολιτών. Μόνος γνώμονας
είναι η εξυπηρέτηση τού συμφέροντος που ταυτίζεται με το δίκαιο και τις
φιλοδοξίες ενός όντως ζωντανού έθνους.
Ο ελληνικός λαός εργάζεται. Ο ελληνικός
λαός βούλεται. Ο ελληνικός λαός διοικεί και διοικείται. Ο ελληνικός λαός
εργάζεται, πολεμά και νικά. Οι διαφορετικές φωνές ακούγονται και το αποτέλεσμα
τής διαβούλευσης είναι η επιλογή και η στράτευση των Ελλήνων υπέρ τής καλύτερης
φωνής και υπέρ τού καλύτερου στρατηγικού σχεδίου. Η απόφαση υπηρετεί την Ισχύ
και την Ενότητα τού Ελληνικού Έθνους. Κατά συνέπεια λαμβάνεται μονάχα από τούς
Έλληνες στο Αίμα και την Πίστη, η δε κοινή γνώμη δεν τίθεται σε κομματικές
αντιπαραθέσεις και ξένους συμβιβασμούς.
Η λαϊκή αντιπροσώπευση άρχεται από τις
τοπικές κοινωνίες και δίδει εκπροσώπους εν συνεχεία στην κεντρική διοίκηση που
προέρχονται από όλες τις ασχολίες και τούς θεσμούς, πολιτικούς,
εκκλησιαστικούς, ακαδημαϊκούς και εργατικούς. Ο Αρχηγός τού Κράτους σχηματίζει
την Ανωτάτη Συμβουλευτική Επιτροπή που έχει με τη σειρά της άμεση σύνδεση με τα
Επαρχιακά Συμβούλια ανά την Ελληνική Επικράτεια. Ο έλεγχος τού κράτους και οι
πράξεις του είναι διαρκής κι όχι τετραετής διαδικασία. Τα δημοψηφίσματα
χαράζουν όλα τα μείζονα ζητήματα. Ο δε Θρίαμβος τής Ελληνικής Ιδέας είναι η
πεμπτουσία τού Λαϊκού Εθνικισμού μας.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.