ΑΘΗΝΑ 23-11-2015.
Το κράτος είναι η οργανωμένη και
συγκροτημένη έκφραση τής Φυλής. Δεν αποτελεί κατ’ ανάγκη μια σταθερή και
αμετάβλητη απεικόνιση τής όμαιμης λαϊκής κοινότητας. Διότι το κράτος υπάρχει
χάριν τού έθνους και επεκτείνεται όπου βρίσκεται το έθνος. Μπορεί να επεκταθεί,
αλλά ουδέποτε να συρρικνωθεί. Διότι αν συρρικνωθεί το κράτος, τότε το έθνος
εγείρεται και συντρίβει προδότες και τυράννους.
Η προδοσία είναι η βρομερότερη πράξη που
μπορεί να συμβεί σε βάρος τής Φυλής, τυραννία πολλάκις πιο οδυνηρή από την
τυραννία τού ξένου εισβολέα. Διότι αποτελεί εξαπάτηση τού λαού από μια ηγεσία
που υπηρετεί τον εχθρό και την πλουτοκρατία προκειμένου να βαστήξει τον μεν λαό
υποταγμένο σε ξενοκρατία και ανηθικότητα, την δε καθεστηκυία τάξη ως προϊόν
αισχρής συναλλαγής.
Προτιμώ να λέω στον λαό τον σκοπό τής
υπάρξεώς μου, την ιδεολογική μου θέση και την στρατηγική που ακολουθώ με
παρρησία, ασχέτως πολιτικού κόστους. Την ίδια ακριβώς συμπεριφορά αξιώνω από
τον εχθρό και τον αντίπαλό μου. Το δε πολιτικό κόστος είναι ζήτημα επικίνδυνης
κολακείας και υποσχεσιολογίας, είναι ζήτημα ρουσφετιού. Και το ρουσφέτι με την
σειρά του χαρακτηρίζει το πολίτευμα τής δημοκρατίας – φαυλοκρατίας.
Η δημοκρατία είναι ένα πολίτευμα που
ανέκαθεν προτιμάτο από τούς μωροφιλόδοξους πολιτικούς και τούς τυμβωρύχους
κατακτητές ταυτόχρονα. Είναι εκείνο το πολίτευμα που δομικά και εξ ορισμού
στηρίζει και προτάσσει την άκριτη και παράλογη ισότητα τής ψήφου. Εκφράζει
άποψη, συναποφασίζει παράλληλα για τις τύχες τής Πατρίδος μαζί με τον πιστό,
τον πατριώτη και τον ηθικό ο άπιστος, ο άπατρις και ο ανήθικος. Η δε πλειοψηφία
δεν κατευθύνεται από την αξία τής προσωπικότητας, αλλά από την πρόσβαση στον
άκοπο πλούτο και την στρεβλή προπαγάνδα. Βαλτώδης και βρώμικος στίβος στον
οποίο επιβιώνει μονάχα ο άπιστος, ο άπατρις και ο ανήθικος.
Στην περίπτωση τής δημοκρατίας -
φαυλοκρατίας λοιπόν δεν υπερισχύει ο δυνατός και ο άξιος στο πνεύμα και το
σώμα, αλλά εκείνος που ελίσσεται, ψωνίζεται και παραδίδει γη και ύδωρ, εκείνος
που χειρίζεται καλά το ψέμα και το παζάρεμα των ψυχών. Μα τότε η εξουσία δεν
ανήκει στον λαό μήτε ασκείται υπέρ αυτού. Το δε κράτος είναι παρίας και
φάντασμα τού εαυτού του, αφού δεν αποτελεί την κραταιά, την δυνατή οντότητα που
επιβάλλει τα δίκαια και τα συμφέροντα τής Εθνικής Κοινότητας. Είναι ένα πλαδαρό
μηδενικό.
Το άριστο πολίτευμα είναι το χρήσιμο
πολίτευμα. Η δε χρησιμότητα τού πολιτεύματος κρίνεται από το εάν εκφράζει τον
ελληνικό λαό και εάν υπηρετεί αποκλειστικώς το Ελληνικό Έθνος. Τότε και μόνον έχουμε
εθνικά επωφελές και κοινωνικά δίκαιο Κράτος, όταν αυτό διοικείται από την
Αριστοκρατία τού Ελληνικού Αίματος, από τούς Έλληνες που είναι αφοσιωμένοι
ψυχήν τε και σώματι στα ιερά και τα όσια τής Φυλής. Εκφράζει άποψη, βούλεται
και αποφασίζει αποκλειστικά ο πιστός, ο πατριώτης και ο ηθικός. Ο ένθεος, ο
εργάτης, ο οικογενειοκράτης και ο πολεμιστής.
Δεν είμαι δημοκράτης - φαυλοκράτης διότι
δεν μπορώ να εγκλωβίσω τις δυνατότητες τού Ελληνισμού μέσα στα όρια ενός
ραγιάδικου και στενόκαρδου κράτους. Είμαι Εθνοκράτης
διότι ενώνω όλες τις δυνάμεις τής Φυλής μου και εξαπλώνω τα όρια τού Έθνους μου
με γνώμονα τον πολιτισμό, την αναζήτηση, την πολεμική αρετή, τούς χτύπους κάθε
ελληνικής καρδιάς. Μέσα από τις πράξεις μου δεν εκφράζομαι μονάχα εγώ, μα και
ολάκερη η ζώσα συνείδηση τού Ελληνισμού. Και η ζωντάνια τού Ελληνισμού είναι
μια επαναστατική πράξη για καλύτερη και μεγαλύτερη Ελλάδα, είναι ο ορισμός τού
Εθνικοκοινωνικού Κράτους.
Είμαι το λοιπόν Εθνικοκοινωνιστής διότι
εκφράζω το Έθνος μου. Τούς πόθους του, τις παραδόσεις του, τις φιλοδοξίες του.
Είμαι Εθνικοκοινωνιστής διότι δεν γυρεύω ξένες σωτηρίες, αλλά κατακτώ ελληνικές
εξουσίες. Είμαι Εθνικοκοινωνιστής διότι αποδεικνύω καθημερινώς και ανιδιοτελώς
τον ανθρωπισμό μου στον Έλληνα Άνθρωπο, κάνοντας κοινές τις χαρές και τις
λύπες, διατηρώντας καθάρια και ακέραιη την εστία του από ξένα σώματα και
χαλαστήδες. Είμαι Εθνικοκοινωνιστής διότι αξιοποιώ όλες τις δυνάμεις τής Φυλής
ως κύτταρα τού ενιαίου οργανισμού που συνεισφέρουν στην πρόοδο και την υγεία
του δίχως επίπλαστους διαχωρισμούς.
Είμαι επιπλέον Εθνικοκοινωνιστής διότι
είμαι μέλος τής αδέσμευτης Εθνικής Κοινότητας που με ενέταξε ο Θεός και η καλή μου μοίρα κι όχι εξάρτημα
μιας αντιφυσικής παγκόσμιας κοινότητας. Είμαι Εθνικοκοινωνιστής διότι στον
πυρήνα τού πολιτικού μου σχεδιασμού δεν είναι το στατικό κράτος, αλλά το
διαχρονικό έθνος, η θεώρηση πως πάσα ελληνική ψυχή αποτελεί μια Ελλάδα, όπου κι
αν βρίσκεται. Είμαι Εθνικοκοινωνιστής διότι αντιμετωπίζω την ζωή ως έναν διαρκή
πόλεμο για να σηκωθούν τα Ελληνικά Λάβαρα σε κάθε Ελληνική Πατρίδα, έως ότου να
μην υπάρχει ούτε ένας Έλληνας σκλάβος.
Όσοι τυχόν θελήσουν να προσάψουν ξένη
προέλευση στον τρόπο ζωής και την πολιτική μου αντίληψη, στην εθνικοκοινωνική
βιοθεωρία και κοσμοθεωρία μου, τούς λέγω πως ο Ίων Δραγούμης που προηγήθηκε
όλων ημών βιολογικά, είχε μιλήσει για την αναγκαιότητα να σμίξουν ο εθνικισμός
και ο σοσιαλισμός σε μια νέα ιδεολογία. Διότι δεν μπορείς να είσαι ελεύθερος
άνθρωπος δίχως κοινές καταβολές και κοινωνική αλληλεγγύη, δίχως σεβασμό στο
παρελθόν και νέα δημιουργία στο παρόν και το μέλλον. Και για να έχεις μέλλον,
πρέπει να εξελίξεις την Φυλή σου.
Θέλω λοιπόν απαραιτήτως κράτος αληθινά
δυνατό και ελληνικό. Θέλω οπωσδήποτε Κράτος Επαναστατικό και Εθνικοκοινωνικό.
Και για όσους με λένε ολοκληρωτιστή, θέλω ένα Κράτος που να διοικεί, να
διοικείται, να δομείται αποκλειστικά και ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ από ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΨΥΧΗ.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.