ΑΘΗΝΑ 22-1-2017.
Μέσα σε μια ευνομούμενη πολιτεία όλοι οι
πολίτες που συγκροτούν την κοινωνία και ενδιαφέρονται για το καλό τής Εθνικής Κοινότητας
υποχρεούνται να συμμετάσχουν στα κοινά με την γνώμη και την εργασία τους. Όλες
οι δυνάμεις τής όμαιμης φυλετικής κοινότητας που δαπανούν ιδρώτα και αίμα έχουν
μετοχή στο μέγα θυσιαστήριο που απαρτίζουν Πίστη και Πατρίδα. Οι δε ενεργούντες
διά ίδιον όφελος και προς το συμφέρον τής εθνικής καταστροφής ουδέν λόγο έχουν
και ουδόλως δικαιούνται παρουσία στον Οίκο τής Ελληνικής Φυλής.
Ουδείς ανεύθυνος και ουδείς άλαλος και
ουδείς άπραγος δύναται να θεωρηθεί χρήσιμος πολίτης τής ελληνικής πολιτείας.
Χρήσιμος πολίτης εστί ο πολίτης – οπλίτης, εκείνος που αποφασίζει, που μάχεται,
που αναπτύσσει, που νικάει υπέρ τού κοινού καλού, τού ούτως καλούμενου ως
ισχυρό Έθνος. Όποιος πολίτης έχει πέσει σε κατάσταση ανευθυνότητος είναι
άχρηστος πολίτης και ως εκ τούτου έχει εκπέσει τής ιδιότητος τού μέλους τής Εθνικής
Κοινότητος. Εκείνος δε που συνεργάζεται εκουσίως ή ακουσίως με τούς εχθρούς τής
Πατρίδος εκκαθαρίζεται ως προδότης.
Ταύτα λέγει η εθνικοκοινωνική και
ελληνική μου συνείδηση. Πιστός στα ρήματα των προγόνων μου και σκεπτόμενος
πάντοτε την βιωσιμότητα των παιδιών μας, τής ελληνικής μας ράτσας. Ο Ελληνισμός
είναι έθνος ανδρείο και πολεμικό, δεν είναι εσμός συναλλασσομένων κομμάτων και
εγκληματική συμμορία ωσάν την βρωμερή αστική δημοκρατία. Το ψευτορωμέϊκο είναι
ένας αισχρός θίασος με πρωτοτυπία παγκόσμια να κυβερνάει ο τρομοκράτης των
ψυχών για κράτος και οι φρουροί του ως παρακράτος, εργαζόμενοι από κοινού
όμορφα και αρμονικά οι αλητήριοι…
Είδαμε τις προάλλες τις δηλώσεις στον
Τύπο ενός φερομένου ως αρχιτρομοκράτη τής 17 Νοέμβρη, τής γνωστής τρομοκρατικής
οργάνωσης που προέκυψε από έτερες συναφείς ομάδες και γέννησε άλλες τόσες. Ο
Γιωτόπουλος μίλησε για εγκληματίες που κυκλοφορούν ελεύθεροι μέσα στην κοινωνία
μας καίτοι βρέθηκαν πειστήρια ενοχής ένα πιστόλι και έγγραφα. Αφέθηκαν λέει
ασύλληπτοι διότι ενέχονται σε κόμμα πλην αριστεράς. Σοσιαλιστικό κατά πάσα
πιθανότητα. Είπε μάλιστα ότι δεν υπήρχε ποτέ αρχηγός στο ένοπλο παρακράτος, ει
μη μόνον πρεσβείες και πράκτορες τής αξιοπτύστου νέας τάξης πραγμάτων.
Το παρακράτος λειτουργεί ως τάγμα εφόδου
και ασφάλεια τού κατοχικού πολιτικού καθεστώτος. Περιπολεί, καίει, τοιχοκολλεί
τις εντολές της παγκοσμιοποίησης, στρατολογεί και στρατολογείται αλλήλως με τούς
τοκογλύφους και τούς λαθρογυρολογικούς στρατούς. Το κράτος τού ψευτορωμέϊκου
μοιράζει ασυλίες, μοιράζει θεσμικές θέσεις, μοιράζει τζαμιά, ενεργεί διώξεις τού
εθνικού συναισθήματος και τής πίστης, δίδει αλληλεγγύη ολούθε πλην Ελλήνων.
Άπαντες οι εχθροί τής αληθείας και τής ελληνικότητας μπαίνουν σε κοινωνία και
σχολεία παράγοντας άβουλα πλάσματα για Έλληνες.
Περιδιαβαίνοντας τούς δρόμους τού Πειραιά
επί πολλές ημέρες, και όπως ελέγετο έως τέλους τού έτους 2016, παρατήρησα την
διαφήμιση μιας εξόχως διαστροφικής για το δικό μου τουλάχιστον κριτήριο
παράστασης. Τίτλος τής «παράστασης» ήτο «Τα ταξίδια των Γκιούλιβερ – Όλοι
είμαστε κάπου ξένοι»! Θυμήθηκα το πονηρό και εξωφρενικό σύνθημα τού αριστερού
διεθνισμού «είμαστε όλοι μετανάστες». Προφανώς οι μισέλληνες που μισούν όλως
τυχαίως και τον Θεό πιστεύουν πως ο Πατέρας και Δημιουργός των όλων έσφαλε που
μάς τοποθέτησε στην ιερή γη μας με τα χαρίσματα που μάς έδωσε και πρέπει να Τον
διορθώσουν…
Είναι εντελώς άλλο πράμα να διαθέτεις το
δικαίωμα τού λόγου και τής επιλογής για να βελτιώσεις την ζωή τής οικογένειάς
σου και άλλο πράμα να φιμώνεις την οικογένειά σου για να την κάμεις υπηρέτη τού
επιδρομέα βαρβάρου και των τυράννων του. Γνώμες πολλές πρέπει και επιβάλλεται
να υπάρχουν, δίχως όμως ίχνος προσωπικής ιδιοτέλειας και αντιπολιτευτικής
διάθεσης έναντι τού Έθνους, των αρχών του και τής ακεραιότητάς του. Οι γνώμες
συντίθενται στην καλυτέρα και συμφεροτέρα και δικαιοτέρα άποψη που
τεκμηριώνεται και ακολουθείται ως γενική απόφαση τού Ελληνικού Έθνους σε όλα
του τα ζητήματα.
Τις γενικές αποφάσεις τού Εθνικού Κράτους
που λειτουργεί ως εντολοδόχος τού μέγα Εντολέα που λέγεται Έθνος τις βγάζει η
Φυλή, τις βγάζει δηλαδή ο ελληνικός λαός, ο Πιστός σε Θεό και Ελληνικό Αίμα
λαός. Τις βουλές που αφορούν τον Ελληνισμό τις βγάζει μονάχος του ο ίδιος ο Ελληνισμός
και όχι η εγκληματική συμμορία των κομμάτων και των δοσίλογων πολιτικών. Στην
Βουλή τής αστικής δημοκρατίας εδράζονται κύμβαλα αλαλάζοντα που φέρνουν για
ψήφιση τάχα προειλημμένες αποφάσεις τού νεοταξικού κτήνους. Όμως οι κατοχές δεν
νομιμοποιούνται, μονάχα ανατρέπονται.
Οι γενικές κατηγορίες των πολιτικών που
θα μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε είναι οι πατριώτες και οι διεθνιστές. Αλλά και σ’
αυτήν ακόμη την περίπτωση πρέπει να προβούμε σε διαβάθμιση και τελική κριτική
άποψη τής καταστάσεως. Ο Πατριωτισμός δεν είναι σε καμία περίπτωση οικονομικός
και ασύνορος. Ακολουθεί πιστά τις ιστορικές παρακαταθήκες στην πληθυσμιακή
σύνθεση, στον θρησκευτικό χαρακτήρα και στον εδαφικό παράγοντα.
Ο Πατριωτισμός υπηρετεί την συνέχεια τής
Ελληνικής Φυλής και διαβουλεύεται με τον λαό σε καθημερινή και όχι σε τετραετή
βάση. Δεν συνομιλεί με τούς εκσυγχρονιστές - χαλαστές τής ζωής τού ελληνικού
λαού, δεν κομματιάζει τον ελληνικό λαό μέσα στις συμπληγάδες πέτρες
διαφορετικών τάχα απόψεων και δεν παζαρεύεται με άλλες «αλήθειες» και
παγκόσμιες συνευρέσεις. Ο Πατριωτισμός τιμά το λαμπρό παρελθόν, κτίζει λαμπρό
παρόν και ακόμη λαμπρότερο μέλλον. Ο Πατριωτισμός ενώνει και εμπνέει τον Ελληνισμό
στην κοινωνική εργασία και την εθνική ισχύ. Οι δε αλήθειες τής Ελληνοορθοδοξίας
και τού Ελληνικού Πολιτισμού γίνονται θεμέλια βάθρα οικουμενικής εμβέλειας.
Αποδεκτές γνώμες μέσα στην Εθνική μας Κοινότητα
το δίχως άλλο καθίστανται μονάχα εκείνες που υπηρετούν την κατίσχυση τού
δικαίου τής Ελληνικής Φυλής. Το Ελληνικό Έθνος ανήκει καθ’ ολοκληρία στους
Έλληνες και το κράτος υπάρχει ως φωνή τού Ελληνικού Έθνους και μόνον. Η
κοινωνική συνοχή διασφαλίζει την ζωή τού ελληνικού λαού και οδηγεί με
μαθηματική ακρίβεια στην εθνική κραταίωση. Τούτη εστί η Εθνικοκοινωνική Ελλάς
και ούτως διακονεί Χριστό και Μεγαλοσύνη το Γένος των Ελλήνων.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.