Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

''ΒΑΛΑΝΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΕ ΑΡΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ''...!!! ΛΕΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΑΤΥΧΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ... "ΕΧΑΣΕ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΝΑ ΚΟΜΑΝΤΟ"...!!!

ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ

«Ανεκπαίδευτο το βάλανε σε ένα άρμα το παιδί μου», είπε πριν λίγο ο πατέρας του άτυχου στρατιώτη που σκοτώθηκε σήμερα το πρωί μετά την ανατροπή του Μ113, στην Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας. « Κάποιο λεωφορείο από πίσω είχε στρατιωτικούς μόνιμους, το δικό μου ήταν μπροστά και προσπάθησε να κρατήσει το άρμα μέχρι τελευταία στιγμή. Εγώ αύριο θα το αποχαιρετίσω, αλλά η έκκλησή μου είναι να εκπαιδεύσουν τους φαντάρους και να μην τους βάζουν ανεκπαίδευτους να χάνονται ζωές».


Λίγες ημέρες νωρίτερα ο 19χρονος Στάθης Κρόκος είχε εκμυστηρευτεί στον πατέρα του ότι δεν ένιωθε έτοιμος να οδηγήσει το άρμα. «Μου είπε μπαμπά δεν θέλω να οδηγήσω, αλλά με πιέζουνε», ομολόγησε ο κ. Κρόκος στην τηλεόραση του Σκάι.

«Έχασε η πατρίδα ένα κομάντο»... ήταν τα τελευταία λόγια του πατέρα του...

makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...