Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΤΗΣ



ΑΘΗΝΑ 12-3-2017.

Ο Έλληνας όταν ενεργεί προς το καλό τής εθνικής κοινότητος, όταν σχηματίζει την βιοθεωρία και την κοσμοαντίληψή του, σηκώνει όρκο ιερό προς το Θεό, τούς προγόνους του και τα παιδιά του, ότι θα τιμήσει τις αξίες και θα προάγει τα δίκαια τής Φυλής. Μ’ αυτήν την βασική αρχή, αποφάσισα να γράψω το παρόν άρθρο, με σκοπό να αποτελέσει βασική παρακαταθήκη που δίδω στην κόρη μου. Να πληροφορηθεί η Ειρήνη μου με σαφήνεια και πληρότητα τις θέσεις τού πατρός της για την δόμηση και την αποστολή τής Πολιτείας επί των ζητημάτων Πίστεως και Πατρίδος.

Το Οικόπεδο τής Πατρίδος κοσμείται από τρία ιερά και καθαγιασμένα με αίματα αγίων και ηρώων κάστρα. Είναι το κάστρο τής Ορθοδοξίας, το κάστρο τής Οικογένειας και το κάστρο τού Ελληνικού Πολιτισμού. Ιερά τα Πάτρια τιμήσω και την Πατρίδα, την Γη των Πατέρων μου, μεγαλύτερη και όχι μικρότερη θα παραδώσω στην διάδοχη νέα γενιά. Θα αθληθώ στον στίβο τής καλοσύνης, τού σεβασμού προς τούς πρεσβύτερους, τής εντιμότητας, τής εργατικότητας, των όμορφων έργων και τής πολεμικής αρετής, για Ελλάδα δίκαιη, αυτάρκη, πλήρη και ισχυρή. Αυτή είναι η ζωή τού Αληθινού Έλληνα και τής Αληθινής Ελληνίδος.

Να περπατάς με όρθιο το ανάστημα στη ζωή σου. Μηδέποτε να σκύβεις το κεφάλι, διότι σ’ αυτήν την περίπτωση είτε θα χάσεις το δρόμο σου είτε αυτό το ίδιο το κεφάλι σου. Να κοιτάς τον Χριστό, τον Πατέρα και Δημιουργό σου ίσια στα μάτια, τα ορατά μα και εκείνα τής ψυχής. Να λειτουργείς ως εικόνα και ομοίωσή Του που είσαι και να φροντίζεις τού ποιείν το θέλημά Του, δηλαδή την γνώση τής αληθείας, την εφαρμογή τού δικαίου και την διαιώνιση τής Φυλής σου. Αυξάνεσθαι και πληθύνατε και κατακυριεύσατε τη γη. Βάσταξε καθαρό τον Οίκο των Πατέρων σου. Μάθε την αλήθεια και η αλήθεια θα σε ελευθερώσει παιδί μου.

Η Ελληνίδα τροφός και πρώτη παιδαγωγός τού ελληνόπουλου. Ευταξία τού οίκου και ζεστή αγκάλη εστί η μητέρα και υπεράξια σύντροφος τού Έλληνα. Οδηγός στα πρώτα βήματα τού παιδιού, συμπαραστάτης στον άντρα, σκίρτημα υψηλών αισθημάτων και φωνή τής συνείδησης που απελευθερώνει την ορμή για την προάσπιση τής Ιερής Πατρίδος. Λέγει η Ελληνίδα στον Έλληνα: λάβε το δόρυ και την ασπίδα, κίνησε για την πολεμική συντριβή τού εχθρού και γύρνα πίσω είτε με την ασπίδα τού θριάμβου ψηλά είτε επάνω στην ίδια ασπίδα, στο πέρασμα προς τα Ηλύσια Πεδία.

Ο Έλληνας φρουρός τής οικογενειακής εστίας και διδάχος τού ελληνόπουλου. Πλάστης με τον ιδρώτα τού προσώπου του και τον μόχθο των χεριών του, με το ζεστό ψωμί επάνω στο τραπέζι. Προστάτης και άγγελος επί τής γης τής γυναίκας του και τού παιδιού του. Συναισθηματικός και την επόμενη στιγμή πολεμικός κεραυνός που κάνει στάχτη τον εισβολέα. Δημιουργός πολιτισμού και ελληνικών κοινοτήτων, δαμάζοντας την γη και μεγαλώνοντας την πατρίδα. Με το δίκαιο και το ατσάλι, με το ξίφος στο χέρι, να λευτερώνει χώματα ελληνικά, να ανοίγει ζώνες εθνικής ασφαλείας, να πλάθει ελληνική κοσμοκρατορία.

Είμαι το δίχως άλλο Έλλην Ορθόδοξος και Εθνικοσοσιαλιστής. Πάει να πει ότι είμαι Μύστης τής Αληθείας και Πολεμιστής τού Φωτός. Διαθέτω σαν τον Πατέρα μου πνεύμα θυσίας και αλτρουισμού. Υπερασπίζω τον λόγο τής δικαιοσύνης και στέκομαι στο πλευρό τού αδερφού μου, ακόμη κι αν χρειαστεί να δώσω τη ζωή μου. Είμαι καμωμένος να δικαιώσω το αίμα που χύθηκε στον Σταυρό τού Κυρίου και εκείνο των προγόνων μου στα Πεδία των Μαχών.

Την ίδια στιγμή θέλω να νιώσω ολάκερο τον Ελληνισμό μες στα σωθικά μου. Να αναστήσω τα περασμένα μεγαλεία. Να βρεθώ παραστάτης άξιος τού κάθε Έλληνα, όπου και αν βρίσκεται αυτός, είτε στα πέρατα τής οικουμένης είτε στα σκοτεινά, προσπαθώντας να φωτίσει το περιβάλλον του κρυφά, στο υπόγειο, στην σκλαβιά, με ένα κεράκι. Και όσο πιο πολύ δύσκολα είναι τα πράγματα, τόσο πιο πολύ χτυπά η καρδιά μου. Να σπεύσω να αγκαλιάσω το αδέρφι μου στη Βόρειο Ήπειρο, χωρίς διαταγή. Να φτάσω στην Πύλη τού Ρωμανού, να πάω στην Χρυσόπορτα τού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. Να ξεσχίσω τον Αγαρηνό και τον Σταυρωτή. Και ύστερα να γνέψω νικηφόρα στον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο, με την νέα, με την δική μου Ρωμανία, το νέο Βυζάντιο.

Θέλω να κάμω την χερσόνησο τού Αίμου ειρηνική. Επομένως να την κάνω ελληνική. Να πάω με τα φουσάτα μου στα αδριατικά νερά, στην κατά δική μου Ιλλυρία τού Γεώργιου Καστριώτη, στο Μοναστήρι και την Βόρεια Μακεδονία μου. Στην Ανατολή Θράκη, στην Ανατολική Ρωμυλία, στον Πόντο, στην Ιωνία. Είναι το λοιπόν στο αίμα μου και στην φύση μου να είμαι Εθνικιστής.

Θέλω επιπλέον να νιώσω μέσα μου περισσότερο άνθρωπος, να ενώσω τούς Έλληνες δίχως εισοδήματα και τάξεις ανάμεσά τους, να γενεί ολάκερος ο Ελληνισμός ένα Σώμα, να γενεί η κοινωνία πλήρης από έντιμους και δίκαιους Έλληνες που βάζουν τούς Άριστους μπροστά ως ίσους μεταξύ ίσων. Να φροντίζουν με κέφι να φανούν ο ένας πιο δίκαιος από τον άλλο. Να λύνουμε τα προβλήματα από κοινού και να κάνουμε πάλι από κοινού λαμπρό πολιτισμό.  Είναι το λοιπόν ομοίως στο αίμα μου και στην φύση μου να είμαι κοινωνιστής. Επομένως είμαι Εθνικοκοινωνιστής.

Θέλω το λοιπόν να είμαι σωστός και προοδευτικός τόσο στα εσωτερικά όσο και στα εξωτερικά μου ζητήματα. Να χτίζω περισσότερα προσκυνήματα και περισσότερα κάστρα. Δίπλα σε κάθε κάστρο να βρίσκεται και ένα προσκύνημα. Οι Έλληνες να είναι αληθινά ελεύθεροι, όλοι τους ελεύθεροι. Ελεύθεροι στο νου και στο σώμα. Να σημειωθεί έκρηξη γεννήσεων και αναγεννήσεων σε χώματα και ψυχές. Πολλά χαμόγελα ελληνοπαίδων σε κάθε πόλη, χωριό και νησί τής Ιερής Ελλάδος. Αγάπη μες στις καρδιές τού λαού μου. Πολλές και ζεστές ελληνικές οικογένειες. Μεγάλη και Αυτοκρατορική Ελλάς με τον Χριστό Βασιλέα.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...