Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2013

Daily Mail : “Οι ΗΠΑ «Υποστήριξαν σχέδιο επίθεσης με χημικά όπλα στην Συρία και θα κατηγορούσαν για αυτό το καθεστώς Άσαντ”....


Στις 29 Ιανουαρίου 2013, η πλέον δημοφιλής καθημερινή εφημερίδα της Βρετανίας, η Daily Mail, στην ηλεκτρονική της έκδοση δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο:
“Οι ΗΠΑ «υποστήριξαν σχέδιο επίθεσης με χημικά όπλα στην Συρία και θα κατηγορούσαν για αυτό το καθεστώς Άσαντ”
 24 ώρες μετά, κατέβηκε.
Η εφημερίδα δέχθηκε μήνυση από Βρετανική εταιρεία εξοπλιστικών προγραμμάτων όπου ενέπλεκε δυο στελέχη της και ήρθε σε δικαστικό συμβιβασμό
Είχαμε αναρτήσει και ένα άλλο παρόμοιο ρεπορτάζ, ατό το περιοδικού Foreign Policy στις 28 Αυγούστου 2013.
Με το ενδεχόμενο Αμερικάνικης επέμβασης στην Συρία ανοιχτό, το έγκριτο περιοδικό δημοσίευε από τα αρχεία της CIA, έγγραφο που σε συνδυασμό με το 4σέλιδο ρεπορτάζ του, αποκαλύπτει τον ρόλο των Αμερικανών στις επιθέσεις των Ιρακινών με το αέριο Σορίν, το 1982.
Επιθέσεις για τις οποίες αργότερα κατηγορήθηκε το Iρακινό καθεστώς και έπειτα δέχθηκε δύο Αμερικάνικες επεμβάσεις.
Διαβάστε παρακάτω μια σχετική ανάρτηση από την ιστοσελίδα της Καναδικού Κέντρο Ερευνών για την Παγκοσμιοποίηση (CRG), με ημερομηνία 26 Αυγούστου 2013.
Θυμίζουμε ότι το CRG είχε αναρτήσει τον Νοέμβριο του 2012, video και κείμενο στις σχετικα με το πώς H λιτότητα της ΕΕ οδήγησε την Ελλάδα σε μέτρα καταστολής.
“US Backed Plan to Launch Chemical Weapon Attack on Syria and Blame it on Assad Government”
By Patrick Henningsen
Global Research, August 26, 2013

«Οι ΗΠΑ υποστήριξαν σχέδιο επίθεσης με χημικά όπλα στην Συρία και θα κατηγορούσαν για αυτό το καθεστώς Άσαντ»
 Η Daily Mail κάτέβασε γρήγορα το άρθρο μέσα σε 24 ώρες, ενώ δεν προσέφερε καμιά επίσημη διάψευση, αλλά απλώς το έσβησε από την ιστοσελίδα της, αλλά βρέθηκε ως screen shot.

Η Daily Mail αργότερα δέχθηκε μήνυση από την εταιρεία, Britam Defense και αναγκάστηκε να δημοσιεύσει μια αναίρεση.
Η Guardian ανέφερε στις 26 Ιουνίου 2013:
“Η Daily Mail ζήτησε συγγνώμη και θα καταβάλει £ 110.000 ως αποζημίωση για συκοφαντική δυσφήμιση σε μια εταιρεία αμυντικών συστημάτων του Λονδίνου καθώς κακώς την συνέδεσε  με μια φερόμενη συνωμοσία χημικών όπλων στη Συρία.
Η Britam Defence Limited κατήγγειλε ότι σε ένα σχετικό άρθρο της, η Daily Mail, στην ιστοσελίδα της, κατηγόρησε ψευδώς δύο στελέχη της για συνωμοσία σε μια “φαύλη και παράνομη δολοπλοκία” στην Μέση Ανατολή “για τεράστια οικονομική ανταμοιβή”.
Το άρθρο ανέφερε ένα email που υποτίθεται ότι εστάλει ανάμεσα σε δύο στελέχη της εταιρείας, που ισχυριζόταν οτι έδειχνε ότι η Britam είχε συμφωνήσει για μια προμήθεια χημικών όπλων στην Homs για χρήση σε μια επίθεση. Ωστόσο, τα emails αποδείχθηκε ότι είχαν χαλκευθεί “
Μία από τις αρχικές διαρροές που οδήγησαν σε αυτή τη σύντομη, αλλά θαμμένη ιστορία, περιεχόταν στις διαρροές πληροφοριών για την Britam, (Britam Leaks), η οποία εκεί λεπτομερώς ανέλυε το υποτιθέμενη σχέδιο που θα πραγματοποιούνταν, για το οποίο ειπώθηκε οτι έχει λάβει το πράσινο φως από την Ουάσιγκτον και επρόκειτο να χρηματοδοτηθεί από το Κατάρ.
Παρά το γεγονός ότι επιτεύχθηκε συμβιβασμός όσον αφορά την δυσφήμιση των ονομάτων των δύο στελεχών της Britam που αναφέρονται στο άρθρο της Mail, είναι δύσκολο να αποδειχθεί ότι η ίδια η δολοπλοκία δεν συνέβη – και εδώ έγκειται το πρόβλημα με το μυστικοπαθές σκιώδες κράτος και με όλη αυτή την πομπή των ιδιωτικών εταιρειών, τόσο στις ΗΠΑ όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Μετάφραση: LEFTeria-news
 http://olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...