Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Ο ΘΕΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ

ΑΘΗΝΑ 15-7-2018.

Υπάρχουν στιγμές που ο άνθρωπος έχει μεγάλη ανάγκη να εντρυφήσει στο είναι του. Να ανοίξει μια εγκάρδια συζήτηση με τον Θεό και τον ίδιο του τον εαυτό. Τούτη την απόφαση κάνω πραγματικότητα με την παρούσα γραφή μου. Διότι όταν λέγω ως παιδί τού Θεού ενδόμυχα τις σκέψεις μου, έχω αυτοδίκαια μα και εκούσια έναν και μόνο συνομιλητή, τον Πατέρα Θεό.

Οι στιγμές που βιώνω με την λατρεμένη μου οικογένεια και τον προσφιλή ελληνικό λαό που Κύριος Ιησούς Χριστός με ενέταξε, είναι ιστορικές και θεμελιώδους σημασίας για τις πνευματικές μας παρακαταθήκες και την ανθρώπινη ζωή. Ο προ αιώνων εχθρός Θεού και Ανθρώπου Διάβολος βάλθηκε να μάς εκβάλλει από τις ρίζες μας και να κρημνίσει τις αξίες μας. Να αντιποιηθεί την ιδιότητα τού Πατρός και να χαλάσει την ελληνική οικογένεια και την ελληνική πατρίδα.

Φωτιές κοινωνικές και γεωπολιτικές σηκώνονται πανταχόθεν. Ζούμε ακριβώς στο σημείο εκείνο που το παράλογο πλέον οι δήθεν προστάτες τού ευσεβούς λαού μας το λένε λογικό και το αφύσικο το θεσμοθετούν ως φυσικό. Η λογοδοσία που οφείλεται προς το Θεό, πέμπεται προς μια κουστωδία άθεων. Η ορθόδοξη πίστη τού ελληνισμού μας επιχειρείται να ενσωματωθεί αλόγως και βέβηλα με τις ψεύτικες θρησκείες και τις αιρέσεις τού Άνομου σε μια πανθρησκεία. Και η Ιερή Ελλάς οδηγείται σιδηροδέσμια στους Σταυρωτήδες και τούς Βαρβάρους των παλαιών κατοχών.

Ποιος θα περίμενε να ιδεί κανονικοποιήσεις κιναιδισμού και τουρκικότητας σε χώμα καθαγιασμένο από αίματα αγίων και ηρώων; Ποιος μπορούσε άλλοτε να φανταστεί τρίτα φύλα και ψευδοοικογένειες; Ποιος θα μπορούσε να διανοηθεί την μοιρασιά τής Μακεδονίας μας, τμήμα τής οποίας είναι σκλαβωμένη ακόμη, για την οποία αγωνίστηκαν ο Εθνομάρτυρας Παύλος Μελάς και ο Δεσπότης Καστοριάς Γερμανός Καραβαγγέλης και όλοι οι Ήρωες Μακεδονομάχοι, με τούς απογόνους κομιτατζήδων; Ποιος θα διανοείτο να σκεφτεί ότι το σημερινό ψευτορωμέϊκο θα είχε δύο Έλληνες στρατιώτες αιχμαλώτους, όταν οι Τούρκοι ζητούν πάλι χώματα που πότισε με το αίμα τής λευτεριάς ο Αθανάσιος Διάκος και όλοι οι ήρωες πάντων των απελευθερωτικών αγώνων!

Ο σκοπός των υποτακτικών τού διαβόλου είναι ξεκάθαρα να αποορθοδοξοποιήσουν και να αφελληνίσουν την ιερή πατρίδα μας. Να αποβάλλουν τον Χριστό από τις καρδιές μας και να μάς εξανδραποδίσουν ως άδεια κουφάρια, για να σκορπίσουν και να εξαλείψουν την ελληνική φυλή. Από την μια πλευρά μάς οδηγούν στις συναλλαγές με το πλαστικό χρήμα και τις ηλεκτρονικές ταυτότητες. Από την άλλη πλευρά, πλημμυρίζουν την ελληνική κοινωνία με ρέμπελους, όπως μάς είπε ο Άγιος Πατροκοσμάς ο Αιτωλός, ισλαμιστές λαθρομετανάστες και ανέστιους μισθοφόρους τού αντίχριστου νεοταξισμού και με εγκληματικότητα. Και πιο κει, από τις σκλάβες ελληνικές πατρίδες, οι Τούρκοι με τις μεγάλες δυνάμεις και τις έριδές τους, θέλουν να ματώσουμε κι άλλο.

Ο Θεός όμως ως Ένσαρκος Λόγος Ιησούς Χριστός που μάς έδωσε το αποστολικό χρίσμα να διαδώσουμε την Αλήθεια τής Ορθής Δόξας όταν ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός τού Ανθρώπου, θέλει να ζήσουν τα παιδιά Του λεύτερα πνευματικά και λυτρωτικά. Είναι Εντολή τού Θεού να βαστήξουμε όρθια τα πνευματικά και τα εθνικά κάστρα τού Ελληνικού Έθνους. Τα προσκυνήματα ασύλητα. Η κοινωνία ορθόδοξη και ελληνική. Τα παιδιά μας και η φυλή μας πλέρια ελληνικότητας. Ο Χριστός Βασιλέας τού Ελληνισμού και παντός πιστού λαού. Η δε Γαλανόλευκη και ο Δικέφαλος Αετός τού Βυζαντίου μας σε ολάκερη τη γη που μάς έδωσε ο Χτίστης Οικουμένης και Εθνών Χριστός.

Η ελληνική οικογένεια είναι πιστή και πατροπαράδοτη. Άρσεν και θήλυ κατά τα ρήματα τού Πατρός Θεού δια την διαιώνιση τής Ελληνικής Φυλής. Άρσεν και θήλυ και αυξάνεσθε και πληθύνατε ίνα τον κόσμο κυριεύσατε. Θεός Πατήρ και Άνθρωπος παις. Και τα φρόνιμα παιδιά ακούνε τις συμβουλές των γονιών τους. Τα φρόνιμα παιδιά έχουν επιπλέον υψηλό Εθνικό Φρόνημα. Έτσι λοιπόν κρατούν όρθιες και λαμπρές τις Εστίες τους ως υπεύθυνοι πολίτες. Όταν μάλιστα τύχει να πληγούν αυτές, φροντίζουν για την παλινόρθωση των Εστιών.

Έχω δώσει έναν ιερό όρκο στον Δημιουργό τού Σύμπαντος. Θεός και Πατέρας και Βασιλεύς και Αρχηγός μου είναι ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός. Ο Αγών μου δίδεται προς κραταίωση Ορθοκανονικής Τάξεως και Δικαιοσύνης. Σεβασμός, Ήθος, Ορθός Λόγος, Ελευθερία Πνεύματος και Προσώπου. Νίκη και Στέφανος υπέρ Χριστού και Ελλάδος, υπέρ Πίστεως και Πατρίδος. Προς Δόξαν Χριστού. Προς κραταίωση τής Ιερής Ελλάδος. Υπέρ των παιδιών μας που είναι η εικόνα τής Αγίας και Ένδοξης και Μεγάλης Ελλάδος μας.

Άπαξ και ορκίστηκα, τα ρηθέντα τού ιερού όρκου τα βαστώ και τα υλοποιώ. Έχω τάξει εαυτόν στον Δημιουργό μου Θεό, στην γλυκιά μου οικογένεια και την φιλτάτη μου πατρίδα Ελλάδα. Οι πρόγονοί μου και οι γονείς μου στάθηκαν οδοδείκτες. Η γυναίκα μου και η κόρη μου άσειστες κολώνες αγάπης και θαλπωρής στο πλευρό μου. Χριστός – Ελλάς – Εθνικισμός!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...