Τρίτη 12 Απριλίου 2011

ΓΑΠ:Ο προπάππος μου ήταν επαναστάτης Πολωνός…


Δείτε το βίντεο!
Ο πρωθυπουργός μας, για όσους δεν το ήξεραν, προέρχεται από επαναστατικό σόι…
Το είπε στις 7 Απρ.2011, κατά την διάρκεια κοινών δηλώσεων του, με τον Πρωθυπουργό της Πολωνίας Donald Tusk μετά τη συνάντησή τους στη Βαρσοβία.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί, τι δήλωσε ο κ. πρωθυπουργός για τον

προπάππο του τον επαναστάτη…

http://www.youtube.com/watch?v=rx19z2YwZwM&feature=player_embedded#at=32
Όπως είπε και ο Πρωθυπουργός, έχω συγγενικούς δεσμούς με την Πολωνία, καθώς ο προπάππος μου καταγόταν από την περιοχή του Μπιάουιστοκ. Ήταν πατριώτης και επαναστάτης Πολωνός, που έφυγε πρόσφυγας στην Ελλάδα και πάλεψε και εκεί, για την απελευθέρωση της Ηπείρου τότε από την Οθωμανική Αυτοκρατορία, συνεχίζοντας την επαναστατική του δραστηριότητα.
Μάλιστα, συνέβαλε και  στην ανακάλυψη του αρχαιολογικού  χώρου της Δωδώνης κι έτσι έγινε  και πολύ ένθερμος πατριώτης Έλληνας, κάνοντας την Ελλάδα δεύτερή του πατρίδα. Αισθάνομαι λοιπόν ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση για τις ρίζες που έχω εδώ, στην Πολωνία, και είμαι περήφανος γι’ αυτές.”
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...