Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Και βρίζω και σπρέι πιπεριού έχω…

pfefferΚΑΝΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΠΑΓΚΑΛΕ...

Φραστική επίθεση από ένα νεαρό ζευγάρι, έναν 24χρονο και μια 26χρονη που επέβαιναν σε μηχανή, δέχθηκε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θόδωρος Πάγκαλος κοντά στο πολιτικό του γραφείο στην οδό Πειραιώς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, για το περιστατικό ενημερώθηκε η Άμεση Δράση από την φρουρά του Θ. Πάγκαλου και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης ζήτησε... να κρατηθούν, (!!!!) ενώ τους άσκησε και ποινική δίωξη. Κι’ όλα αυτά γιατί κρατούσαν σπρέι πιπεριού στη τσάντα τους.
Περιττό να σας αναφέρω, ότι στο άκουσμα της είδησης, ήθελα να σπάσω την τηλεόραση κι’ αυτό, γιατί δεν είχα πρόχειρο τον αξιότιμο αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης.
Αλήθεια, ξέρετε πόσοι είμαστε πλέον οι Έλληνες που κυκλοφορούμε με σπρέι πιπεριού κ. Πάγκαλε. Και λέω είμαστε, διότι και εγώ προσωπικά αν και δεν το ήθελα, αναγκάστηκα πρόσφατα να προμηθευτώ ένα.
Και να σας πω και το λόγο. Φεύγοντας ένα βράδυ από την εφημερίδα γύρω στις 10 και περπατώντας στην οδό Σταδίου, εμφανίστηκαν μπροστά μου δύο μετανάστες, ένας εκ των οποίων με απείλησε με μια σύριγγα λέγοντάς μου ότι αν δεν του δώσω κινητό, χρήματα και ότι άλλο είχα πάνω μου θα με τρυπούσε. 
Ευτυχώς για μένα, σώθηκα από δύο άλλους ανθρώπους, που εντελώς τυχαία είχαν παρακολουθήσει και είχαν υποπτευθεί το περιστατικό. Την επόμενη ημέρα προμηθεύτηκα το σπρέι και ο λόγος που το έκανα είναι για να μπορέσω αν είμαι τυχερή να σώσω το τομάρι μου… Γιατί κύριε Πάγκαλε, εσείς και οι όμοιοί σας καταφέρατε να μας κάνετε να κινδυνεύουμε ανά πάσα στιγμή στην ίδια μας την πόλη.
Σ’ ό,τι αφορά στο άλλο αδίκημα των νεαρών που ασκήσατε ποινική δίωξη, όπως ανέφεραν τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, ήτοι τις βρισιές που σας εκτόξευσαν, απορούμε γιατί σας κάνει εντύπωση. Ο πρώτος είστε ή ο τελευταίος που δεχθήκατε σε… γαλλικά την απόγνωση και την πίκρα των νέων αυτής της χώρας;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...