Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Οι μαριονέτες του συστήματος!!!


Το να πιούμε στην υγεία του ανεξάρτητου τύπου, είναι κοροϊδία.
Δεν υπάρχει σήμερα τέτοιο πράγμα. Το γνωρίζετε και το γνωρίζω.
Δεν υπάρχει κανένας από εσάς που θα τολμούσε να γράψει την ειλικρινή του άποψη. Αν το κάνατε, ξέρετε εκ των προτέρων, ότι αυτή δεν θα δημοσιεύονταν ποτέ.
Πληρώνομαι μισθό κάθε εβδομάδα, έτσι ώστε να μην αναφέρεται στην εφημερίδα μου η ειλικρινής μου άποψη.
Και άλλοι από εσάς πληρώνονται μισθούς για το ίδιο ακριβώς πράγμα, ενώ όποιοι είναι τόσο αφελείς, ώστε να γράψουν την ειλικρινή τους γνώμη, θα βρίσκονταν αμέσως στο δρόμο, ψάχνοντας για νέα εργασία.
Αν επέτρεπα στον εαυτό μου να δημοσιεύσει την ειλικρινή μου άποψη, θα είχα χάσει τη δουλειά μου μέσα σε 24 ώρες.
Η δουλειά των δημοσιογράφων είναι να καταστρέφουν την αλήθεια, να λένε ψέματα, να διαστρεβλώνουν, να κατηγορούν, να υποκλίνονται στον Μαμμωνά, και να πουλάνε την πατρίδα και τη φυλή τους για τον… επιούσιο άρτο.
Το γνωρίζετε και το γνωρίζω, και αποτελεί κοροϊδία το να χαιρετίζουμε τον ανεξάρτητο τύπο.
Είμαστε όλοι μας εργαλεία των πλουσίων, που κρύβονται πίσω από τη κουρτίνα.
Είμαστε μαριονέτες.
Αυτοί τραβάνε τις κλωστές, κι εμείς χορεύουμε.
Το ταλέντο μας, οι δυνατότητές μας, ακόμη κι οι ζωές μας, αποτελούν ιδιοκτησία άλλων.
Είμαστε πνευματικές πόρνες.
John Swinton: Νεοϋορκέζος δημοσιογράφος , σε εκδήλωση του 1880.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...